Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 4, 2006
Image Size
92.0 KB
Resolution
1400×1020
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
732
Favourites
13 (who?)
Comments
80
Downloads
10
×
What Riku actually likes ... by Ice-Chrome What Riku actually likes ... by Ice-Chrome
XDDDD ... gyahahahhaha wanna kno what im talkin about ? XDD ...

me : trade !!! *grabs sora* XDDDDDDDDDDDDD [ w00t !! XDD ]

ffgenius: Yay!!! And I get Riku! X3 :D YAY! XDDDD (uber-wuber-goober w00t! XDDD)

me :
me : hey sora
sora : huh ?
me : do u prefer a cat collar or a dog collar ?
sora : ...

ffgenius :
Riku: Um...Sora...maybe we should run away...
Sora: I don't think it would work...anyway, if we escaped, someone crazier might find us! O_o
Riku: true...
Sora: We'll just have to suffer....especially me, with my new collar...
Riku: Oh, man! You got one too? >< wow...

me :
sora : yea i got a dog collar ... she asked me to pick either a cat one or a dog one ... dog one was better -_-;;
riku : heh i picked the cat one ...
sora : why ?
riku : coz its pink n cute !! X3
sora : o_O

ffgenius :
riku: there's nothing wrong with that...GUYS CAN BE CUTE TOO!
sora: um..sure, whatever...O_o
riku: STOP THAT *goes off to sulk*
me: i like the collar...:D Excapt it doesn't come with a leash...so he might get away...

me :
me : my collar has soras name on it ! ack ur riku is crying o_O;;
sora : riku riku ! look i got u a new collar !!!
riku : noooo ... my pink one is da best one !!
sora : aaaa ... take a look first !! its all fluffy and pinkier !!!
riku : *turns around* ... *eyes full of sparkle* ....

n dats it ! XDDDDDD ... lol ... its so funneh XDDD

riku & sora (c) squenix

art (c) me

n of course ff79genius42 is ... lol XDDD
Add a Comment:
 
:iconkingdomchibi:
kingdomchibi Featured By Owner Apr 6, 2010
hahah pink so does suit riku
Reply
:iconkiki-wind-guardian:
kiki-wind-guardian Featured By Owner Jul 6, 2006   Writer
omg...I LOVE it!!!!!!!!!!!! :heart:///:heart: SO kiawii!
Reply
:iconangelgarnet:
AngelGarnet Featured By Owner Jul 5, 2006
LOL!!!!!! how cuteeeeeeeeeeeee! Riku is funny!!!!!! mmmmmm pink...sparkley... ^________^
Reply
:iconice-chrome:
Ice-Chrome Featured By Owner Jul 5, 2006
XDDDDDDDDDDDDD ... wooo go fuzzy stuffs XDD
Reply
:iconsenseialicia:
SenseiAlicia Featured By Owner Jul 4, 2006
Hahahaha! Oh gosh the conversation is the best part!! but what you dont see is Leon with his spiked collar, cause hes cool like that!
Reply
:iconice-chrome:
Ice-Chrome Featured By Owner Jul 4, 2006
ohhh u have a pet leon ? lol XDDDD
Reply
:iconsenseialicia:
SenseiAlicia Featured By Owner Jul 5, 2006
yup! i keep him in the closet under my stairs in the basement! teehee!
Reply
:iconice-chrome:
Ice-Chrome Featured By Owner Jul 5, 2006
lol ! XDDDDDDDDD
Reply
:iconxx-lidool-cookie-xx:
Xx-lidOol-cOokie-xX Featured By Owner Jul 4, 2006
hahah funnnie!!!
Reply
:iconice-chrome:
Ice-Chrome Featured By Owner Jul 4, 2006
XDDDD :lmao:
Reply
Add a Comment: